Ples fazana

Celo poslepodne sam gledala s prozora ples dva fazana - rivala. Vrteli su se jedan oko drugog bez da se ikada suvise priblize protivniku. Sve se svelo na kljucanje i skakutanje, sto je u sustini. cini mi se, uobicajen ritam njihovog zivota :)
Moja se (prethodna) bastovanska razmisljanja tako zavrsavaju ovom fotografijom zaljubljenog fazana...

fazan, Toskana,

... koji je na kraju izgleda ipak postao hrabar. Ljubav cini cuda.

Sto se mene tice, s bastovanskih razmisljanja moram pod hitno da predjem na aktivno bastovanstvo, u cemu me sputava kisa koja nikako da prestane da pada...

PS
Mama mi je ekoloskih pogleda na svet ali, nekako, cim ja o fazanima - a ona o supici :)))
Tata mi je stari izvidjac; ja o fazanima, a on o zamkama !??! :)))

A ja? Ja volim da crtam sasave zaljubljene fazane :)

Commenti